Postercampagne 'Rennen, vliegen, duiken, vallen en weer opstaan?'


Het nieuwe werkjaar is weer volop aan de gang... voor sommigen staat er misschien zelfs al wat vakantie voor de deur... 
...maar er zijn nog heel wat andere manieren om even te ontsnappen aan de waan van de dag.

Daarom pakt VIVO uit met een nieuwe postercampagne. Organisaties uit de social profit ontvingen, samen met hun brief over het vormingsbudget, posters met 3 tips die je kunnen helpen om te gaan met werkdruk: één voor medewerkers, één voor leidinggevenden, één voor organisaties.

Hang deze op in je organisatie en help je collega's, medewerkers en organisatie om het thema bespreekbaar te maken. Zo heb je meteen ook wat extra inspiratie om je verlanglijstje voor het nieuwe werkjaar te stofferen :)

Een extra affiche nodig? Bestel ze hier.
Of download hier alvast een digitaal exemplaar!

Meer over werkdruk? Hier vind je zeker wat je zoekt!

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe blogposts? Vind ons leuk op facebook en zie ze automatisch verschijnen.

Logo

door Bert Decoster | Projectprutser Werkbaar Werk bij VIVO vzw | kennismakelaar

Goesting genereren in de social profit. Dat doe ik sinds 2017 bij VIVO door passioneel in te zetten op het thema werkbaar werk. Hoe ik dat doe?


Onder andere door:

- Het onderhouden en stofferen van deze website.
- Manieren uitdokteren om medewerkers ook werkelijk iets met die info te laten doen --> de goestinggenerator
- Op de nagel te blijven kloppen, bijvoorbeeld door presentaties te geven of workshops over het thema te begeleiden op studiedagen en congressen.
- Werkbaarheidsthema's toe te voegen aan het aanbod van VIVO.
- Nieuwe leervormen onderzoeken en te testen, bijvoorbeeld door het aanbieden van webinars.
- Vast te houden aan het credo 'practice what you preach' (met wisselend succes).

Interesse? Of waardevolle ideeën? Bel me, mail me...

Je vindt hier regelmatig blogposts terug, waarbij we inspiratie halen uit deze en andere ervaringen bij VIVO.